Biljarten in Haskerhorne.

Iedere vrijdagmiddag en vrijdagavond biljarten de leden van Biljart club Haskerhorne in het dorpshuis het Trefpunt. Hier beschikken wij over een eigen zaal met twee speeltafels. Er wordt van september tot en met april in competitie verband gespeeld. Verder zijn er onderlinge kampioenschappen voor zowel het libre als het driebanden, waarbij leuke vleesprijzen zijn te winnen. Tevens wordt er een aantal avonden tegen andere clubs uit de omgeving gespeeld.

Array of baked goods falling into basket.

Freshly baked bread with ingredients on cutting board.

Nieuwe leden zijn
van harte welkom!

Er is momenteel plaats voor nieuwe leden. U hoeft niet goed te kunnen biljarten om mee te doen. Ook minder geoefende spelers of zij die nog nooit hebben gespeeld (man/vrouw) kunnen zich aanmelden. Gezelligheid in een gemoedelijke sfeer staat voorop. Koffie en thee als ook een pilsje of borreltje zijn verkrijgbaar.

U kunt vrijblijvend contact opnemen met onze secretaris om mee te doen. Deze zal u uitnodigen op de club en het een en ander uitleggen. Afhankelijk van wanneer u wilt spelen zult u daarna in contact worden gebracht met de wedstrijdleider. De contributie bedraagt 50 euro per seizoen. Bent u nog niet in het bezit van een biljartkeu? Geen punt, er zijn er genoeg voorhanden.

Word lid —

Word lid van onze biljart club en meld je direct aan voor het nieuwe seizoen. Aanmelden →